Tips untuk Menjadi Reiki Master

Tips untuk Menjadi Reiki Master

Reiki adalah seni purba penyembuhan. Semuanya terletak di dalam anda. Anda tidak perlu belajar daripada sesiapa. Anda akan perlu untuk melihat ke dalam jiwa anda dan berfikir secara mendalam untuk hari-hari dan malam. Masa yang akan datang apabila anda akan sendiri menjadi tuan Reiki.

Walau bagaimanapun latihan yang betul boleh membuat anda master sangat kuat. Terdapat banyak tuan yang meminta anda untuk membayar sekitar $ 10.000 untuk kursus yang lengkap. Tetapi adakah anda berfikir bahawa ia adalah perlu. Saya tidak fikir begitu. Saya merasakan bahawa anda perlu pergi untuk kursus dalam talian. Sesungguhnya mereka adalah sangat membantu. Anda boleh duduk di rumah anda dan dalam diam yang anda boleh ingat jiwa anda dan sementara itu melihat pita disediakan dengan kursus dalam talian.

Tahap tertinggi adalah Reiki Master. Malah ada tiga peringkat. Peringkat pertama dikenali sebagai pelajar, tahap kedua dikenali sebagai pengamal dan yang ketiga dan peringkat akhir yang dikenali sebagai induk.

Latihan anda tidak akan berakhir di sini. Biar saya beritahu anda bahawa ada dua lagi peringkat untuk perbaikan anda. Walau bagaimanapun, pada masa ini kedua-dua langkah-langkah yang termasuk dalam peringkat akhir latihan.

Walau bagaimanapun, jika anda ingin menjadi seorang guru maka anda pasti akan perlu lulus latihan akhir yang akan menentukan peluang anda. Biar saya beritahu anda satu perkara yang tuan Reiki adalah tuan yang mempunyai keupayaan untuk menerangkan dan lulus attunement kepada pelajar baru. Anda harus ingat bahawa mereka boleh membantu pelajar menjadi pengamal. Mereka juga membantu pengamal untuk menjadi tuan. Akhirnya mereka boleh membantu tuan untuk menjadi guru. Anda akan mempunyai untuk menyimpan semua ini dalam fikiran.

Jika anda telah memutuskan bahawa anda ingin menjadi tuan maka anda akan mempunyai untuk menilai kemahiran anda dan potensi yang anda miliki. Anda juga perlu membuat keputusan jalan yang anda mahu untuk diikuti. Jika anda ingin mencapai kedudukan berprestij ini hanya untuk prestij maka anda adalah salah. Anda pertama berjaya di fikiran anda bahawa anda akan berkhidmat untuk manusia. Hanya selepas itu akan membuahkan hasil. Jika tidak latihan yang mencukupi untuk anda.

Jika anda telah membuat fikiran anda bahawa anda ingin menjadi tuan yang sebenar maka anda akan perlu bekerja keras. Anda akan mempunyai untuk melanjutkan latihan anda, melainkan jika dan sehingga anda lulus attunement kepada anak-anak muda yang baru mula belajar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar