Penyokong anda Burns Ijazah Ketiga Dengan Homeopathy

Penyokong anda Burns Ijazah Ketiga Dengan Homeopathy

Terbakar darjah ketiga adalah apabila luka telah merosakkan lapisan kulit. Dalam beberapa kes, tisu boleh dimusnahkan. Ini adalah luka terbakar yang serius dan anda mungkin berakhir di dalam hospital. Rawatan anda mungkin akan terdiri daripada:

ubat tahan sakit untuk sakit
antibiotik untuk kemungkinan jangkitan
pembedahan untuk membuang tisu mati
pembedahan untuk cantuman kulit
ubat lagi untuk apa-apa komplikasi, seperti dehidrasi
Saya tahu seorang lelaki yang telah mengambil 92 pil sehari untuk rawatan luka beliau.
Bagaimana jika saya katakan bahawa anda boleh melakukan semua itu dengan hanya satu ubat?

Walaupun saya tidak mencadangkan untuk satu masa, yang anda perlu mengambil tanggungjawab penuh untuk ijazah-ijazah ketiga membakar rawatan, saya katakan terdapat alternatif. Sentiasa ada. A homeopati profesional akan memberi anda potensi yang tinggi (kekuatan) hanya satu ubat. Dan salah satu yang paling biasa adalah Cantharis. Tidak semua orang bertindak balas kepada Cantharis, tetapi kebanyakan lakukan.

Saya juga ingat guru homeopati saya memberitahu saya bahawa cara terbaik untuk membantu pesakit luka bakar adalah untuk meletakkan ubat ini dalam air minuman mereka. Anda selamat boleh mengambil ubat ini bersama apa-apa rawatan lain yang anda terima.

Cantharis akan merangsang sistem imun anda untuk:

mematikan kesakitan
mempercepatkan penyembuhan
mencegah atau merawat jangkitan
mencegah parut
Jika luka terbakar itu sedikit masa lalu, ubat ini masih boleh membantu anda. Jika ia agak baru-baru ini, ia masih boleh membantu anda. Tetapi anda mungkin mengalami komplikasi daripadanya, dan mungkin memerlukan ubat-ubatan lain yang lebih sesuai. A homeopati profesional akan dapat membantu anda di sana.
Yang terbaik rawatan topikal untuk mana-mana luka terbakar larutan berwarna Hypercal herba. Ini menyokong perubatan dalaman, Cantharis, dalam mencegah jangkitan, mempercepatkan penyembuhan dan mencegah parut. Terbakar darjah ketiga adalah serius, tetapi anda boleh membantu diri anda dengan rawatan homeopati yang terbaik, di samping apa-apa rawatan yang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar