Bagaimana Merawat Burns Berkesan Dengan Homeopathy

Bagaimana Merawat Burns Berkesan Dengan Homeopathy

Belajar bagaimana untuk merawat luka terbakar berkesan boleh menyelamatkan nyawa anda satu hari. Atau bahawa orang yang dikasihi.

Pertama, anda perlu membeli homeopati pertama kit pertolongan. Seterusnya anda perlu untuk mendapatkan dalam beberapa amalan menggunakan ubat-ubatan dalam, duniawi, setiap keadaan hari biasa, jadi anda mendapatkan rasa untuk bagaimana mereka bekerja. Apabila anda telah belajar bagaimana untuk merawat penyakit ringan dengan homeopati, anda akan tahu bagaimana untuk merawat luka terbakar.

Anda mungkin masih perlu bantuan profesional lanjut, bergantung kepada tahap dan takat yang terbakar, tetapi jika anda boleh mendapatkan dengan cepat pada permulaan, jika anda boleh memulakan rawatan homeopati dengan segera, maka anda mungkin berbuat baik terperi. Ubat homeopati Cantharis begitu baik untuk berurusan dengan kebanyakan terbakar. Secara khusus ia mempunyai tanda-tanda terbakar atau sakit rasa pedih yang lega dengan menjadi merendam dalam air sejuk.

Walaupun ini adalah gambar tipikal terbakar, ia bukan satu-satunya. Tanda-tanda gambar yang berbeza memerlukan ubat yang berbeza. Untuk belajar bagaimana untuk merawat luka terbakar, anda juga perlu tahu berapa kerap untuk dos pesakit. Untuk luka terbakar ringan yang baru sahaja berlaku, dos beberapa kira-kira 10 - 20 minit selain mungkin akan menjadi semua yang diperlukan untuk resolusi penuh.

Jika ia berlaku beberapa ketika sebelum ini, lebih dos yang diperlukan dalam tempoh masa yang lebih lama. Dos bergantung kepada apabila pulangan kesakitan. Untuk luka terbakar yang serius, kekerapan dos perlu tinggi. Jika anda boleh, meletakkan satu pillule dalam segelas air dan mendapatkan pesakit untuk menghirup atau dua ini setiap minit.

Perkara pertama yang pesakit perlu diperhatikan adalah bahawa sakit berkurangan dengan ketara atau hilang. Inipun akan menjadi penunjuk untuk dos seterusnya. Apabila sakit itu datang kembali, semula dos.

Jika tiada melegakan kesakitan dirasai selepas beberapa dos, maka sama ada ia adalah ubat yang salah atau potensi yang lebih tinggi diperlukan. Jika anda tidak mempunyai akses kepada potensi yang lebih tinggi (tersedia atas preskripsi daripada pakar homeopati profesional), maka dirikanlah dos yang kerap. Jika tiada melegakan kesakitan dirasai, maka yakinlah yang anda telah lakukan tidak membahayakan dengan menggunakan ubat yang salah.

Cantharis akan merangsang sistem imun untuk mencegah:

sakit
jangkitan
parut
apa-apa komplikasi
Terbakar yang sangat serius yang tidak segera dirawat dengan ubat homeopati yang sesuai mungkin memerlukan bantuan profesional. Kesan masa lalu terbakar, malah bertahun-tahun lalu, juga boleh sangat berjaya dirawat dengan homeopati. Tetapi ini memerlukan kemahiran yang homeopati profesional.

Mengetahui bagaimana untuk merawat luka terbakar boleh menjadi lebih penting sebagai mengetahui bagaimana untuk memulihkan seseorang. Anda boleh menyelamatkan nyawa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar