Pilih Homoeopathy, pilih Kesihatan

Pilih Homoeopathy, pilih Kesihatan

1. Nenek moyang kita mempunyai jangka hayat yang lebih lama & lebih sihat. Tetapi sekarang, jangka hayat purata telah dikurangkan. Fakta yang paling membimbangkan ialah gangguan kesihatan menarik lebih awal. Bayi & kanak-kanak juga tidak terkecuali. Diabetes, serangan jantung, kanser, kemurungan, darah tinggi dan lain-lain yang dilihat pada orang muda. Adakah anda pernah bertanya-tanya tentang sebab untuk trend ini?

2. Walaupun kami dengan bangganya bercakap besar tentang teknologi terkini & ciptaan yang seolah-olah telah membuat hidup lebih mudah & kerja kita dilakukan dengan lebih cepat, kita tidak sedar bahawa kita sedang menuju ke arah titik pulangan tidak. Kehidupan moden dikawal oleh butang banyak. Tiada senaman, aktiviti dikurangkan, kerja desktop melibatkan duduk untuk jangka masa yang panjang dalam postur yang salah & suasana pejabat tersumbat semua telah menjadikan kita lebih mudah terdedah kepada keuzuran.

3. makanan yang kita makan mengandungi begitu banyak toksin & bahan kimia dalam nama daripada bahan pengawet, agen perisa dan lain-lain buah-buahan yang kita makan untuk meningkatkan kesihatan kita, mengandungi toksin (baja & racun perosak) & juga kanser menghasilkan bahan kimia (digunakan untuk masak tiruan buah-buahan). Air yang kita minum mengandungi banyak bahan-bahan yang berbahaya. Udara yang kita sedut adalah koktel kimia literal. Susu, telur, daging, sayur-sayuran; semuanya penuh dengan bahan kimia & steroid. Adakah terdapat mana-mana peluang untuk kehidupan yang sihat?

4. Bahagian yang aneh adalah bahawa selepas diserang oleh semua senjata kimia, apabila orang akhirnya jatuh sakit, apa yang mereka lakukan untuk menyembuhkan diri mereka sendiri? Apa-apa, hanya berjumpa doktor & menolak lebih banyak bahan kimia & steroid ke dalam badan dalam bentuk ubat dan suntikan.

5. Gaya hidup moden adalah seperti yang walaupun Tot kecil sedang mental tertekan, sama ada untuk mendapatkan kemasukan ke sekolah atau untuk peperiksaan mereka. Gangguan kebimbangan & bunuh diri akibat kemurungan kini dilihat lagi di kalangan orang dewasa muda, remaja & walaupun pra-remaja.

6. Kita tidak boleh memupuk makanan kita sendiri atau mengawal kualiti air dan udara. Tetapi sekurang-kurangnya kita dapat menjimatkan badan didera kita dengan menggunakan ubat-ubatan yang lebih selamat. Ubat homoeopati adalah selamat, yang digunakan dalam dos minimum yang mungkin. Ubat-ubatan disediakan oleh proses dynamization, di mana dos yang digunakan adalah yang paling kecil, tetapi kesannya adalah yang terbesar.

7. ubat Homoeopathic menguatkan imuniti badan anda & membantu dalam pemulihan cepat. Homoeopathy bukan sahaja menyembuhkan penyakit tetapi juga mengembalikan kamu kepada kesihatan yang baik. Rawatan Homoeopathic membantu terkira kronik, sakit puan, kulit, kanak-kanak, gangguan pernafasan, epilepsi, alahan, terencat, lumpuh dan lain-lain

8. Di samping itu, gangguan psikiatri seperti kemurungan, kebimbangan juga disembuhkan dengan homeopati. Gangguan tabiat tertentu kanak-kanak seperti ibu jari-menghisap, menggigit kuku, gangguan tingkah laku seperti hiperaktiviti, keganasan yang berlebihan / malu, menggunakan bahasa kesat dan lain-lain yang tidak mempunyai rawatan dalam sistem lain perubatan juga boleh diubati.

9. Tumor payudara, rahim, ovari, fibroid, sista, lipomas dan lain-lain juga dirawat dengan jayanya (tanpa pembedahan)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar