Adakah mungkin untuk menjadi lebih tinggi Selepas baligh? Ya, dan Berikut adalah Bagaimana!

Adakah mungkin untuk menjadi lebih tinggi Selepas baligh? Ya, dan Berikut adalah Bagaimana!

Ramai orang yang kekurangan berfikir bahawa mereka perlu hidup seluruh kehidupan mereka dengan cara itu, tetapi hakikat perkara ini ialah bahawa tidak benar! Anda sebenarnya boleh menjadi lebih tinggi, dan di sini saya akan berkongsi dengan anda beberapa teknik yang anda boleh gunakan untuk meningkatkan ketinggian anda sebanyak 2-4 inci dalam hanya beberapa minggu.

1. Salah satu perkara pertama yang anda perlu lakukan jika anda mahu menjadi lebih tinggi adalah memastikan bahawa anda meregangkan sehari-hari belakang anda. Adakah anda tahu bahawa cara ini sahaja boleh meningkatkan ketinggian anda? Kebanyakan orang tidak menyedarinya, tetapi regangan belakang anda boleh benar-benar selamat dan berkesan memanjangkan tulang belakang anda, yang seterusnya akan membuat anda lebih tinggi.

2. Satu lagi perkara yang boleh anda lakukan untuk menjadi lebih tinggi adalah tangan terbalik. Sekarang, saya tidak menyokong melakukan ini tanpa rakan kongsi, kerana anda tidak mahu menyerahkan terbalik terlalu lama. Saya cadangkan bahawa anda melakukan ini dalam jangka masa yang lima minit, memastikan bahawa anda sentiasa selamat. Walau bagaimanapun, ini juga akan membuat anda lebih tinggi, dan ia boleh menambah sebanyak satu inci dalam sekelip mata!

3. Perkara ketiga yang boleh anda lakukan adalah menjalankan beberapa sprint bukit. Sprint Uphill meletakkan tekanan positif kepada quads dan belakang anda, dengan itu regangan otot. Ini adalah aspek penting dalam membesar, dan adalah sesuatu yang perlu dilaksanakan oleh sesiapa sahaja yang ingin menjadi lebih tinggi.

Fakta perkara ini ialah bahawa ramai orang berfikir anda tidak boleh mendapatkan lebih tinggi selepas akil baligh, tetapi anda boleh, jadi pastikan bahawa anda memulakan supaya anda boleh meningkatkan ketinggian anda hari ini!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar