Batu Buah Pinggang Relief - Bagaimana untuk membubarkan batu karang semulajadi

Batu Buah Pinggang Relief - Bagaimana untuk membubarkan batu karang semulajadi

Ia boleh menjadi satu proses yang panjang dan menyakitkan apabila anda sedang menunggu untuk lulus batu buah pinggang. Terdapat pilihan yang anda boleh membuat untuk melegakan batu karang dan mungkin juga menghalang mereka daripada membangun pada masa hadapan.

Anda boleh memilih untuk mengambil beberapa bentuk rawatan, walaupun terdapat banyak ubat-ubat herba atau semula jadi yang perlu anda pertimbangkan pertama.

Basil adalah herba hebat yang boleh digunakan untuk menguatkan buah pinggang. Semua yang anda perlukan adalah satu sudu teh dicampur dengan satu sudu teh madu dan ini akan membantu anda untuk lulus mereka keluar dari saluran kencing. Ada yang mencadangkan saderi makan atau epal sebagai satu cara untuk mengelakkan keadaan ini daripada terbentuk.

Terdapat kejadian yang jauh lebih rendah daripada pembangunan batu buah pinggang di negara-negara yang menggunakan ciders semula jadi kerap. Anggur boleh menjadi amat berguna kerana mereka mempunyai kandungan air yang tinggi dan natrium klorida rendah.

Terdapat banyak cara untuk mencari kelegaan semulajadi batu karang, ia adalah suatu perkara yang mencari rawatan yang sesuai yang akan bekerja untuk anda secara konsisten. Tidak ada gunanya cuba sesuatu yang anda akan mendapati sukar untuk bersaing pada setiap hari.

Satu lagi pilihan adalah untuk minum air sebanyak yang anda boleh setiap dan tiap-tiap hari. Air adalah cara yang baik untuk mengepam toksin berlebihan dari badan dan juga berguna untuk membantu mengusir batu karang. Mempunyai melihat warna air kencing anda untuk petunjuk yang baik bahawa anda minum air yang mencukupi. Jika ia berwarna kuning gelap, maka anda mungkin perlu melihat peningkatan jumlah air yang anda minum.

Ada orang yang hanya akan bersabar dengan kesakitan dan menunggu mereka untuk lulus secara semula jadi dan tidak mendapati pelepasan batu karang, yang lain lagi berpegang kuat bahawa jus limau gedang atau jus lemon akan membantu. Jika anda berfikir bahawa minum air limau mungkin bekerja, dan ada banyak yang perlu dilakukan, maka anda juga boleh mempertimbangkan ini.

Kaji diet anda dengan teliti dan cuba untuk mengurangkan pengambilan kalsium dan anda mungkin mendapati bahawa ini menghalang batu lanjut daripada membangun. Ia juga telah dicadangkan oleh profesional kesihatan, kurangkan memakan makanan seperti coklat, asparagus, teh dan bayam.

Tembikai adalah lazat dan mengandungi banyak air, yang boleh dikira ke arah pengambilan cecair anda. Lain-lain ubat semula jadi boleh termasuk minum jus bit atau makan pasli.

Apa sahaja yang anda membuat keputusan, ia adalah penting untuk menyedari bahawa anda mempunyai pilihan ketika datang untuk melegakan batu karang dan bahawa anda tidak perlu menderita dalam senyap dan hanya menunggu untuk batu-batu untuk lulus atas kehendak mereka sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar